EVENTYRLAND PT.II

F R E D A G

Et av høydepunktene av uken var kommet; Terra Mitica, fornøyelsesparken. Vi tok med oss Mathilde, en annen norsk jente, og sammen nådde vi målet vårt, nemlig å ta alle karusellene! Båter, berg-og-dal-baner, fritt fall-tårn, syke looper - you name it! Det var egentlig ikke så rart at Sanna sovnet med hodepine, og følte at hun snurret rundt da hun la seg. Men før vi la oss dro bare vi jentene og spiste god meksikansk mat, og tok henna-tattoo på nattmarkedet.

L Ø R D A G

Vi pakket strandveskene og kjørte til Villajoyosa, den fineste stranden i området. Omtrent hele formiddagen var tilbragt på bademadrass eller surfebrett, og stakkars Tara endte opp som en reke - knallrød. Før solen gikk ned dro vi til Altea, hvor vi spiste på en fantastisk italiensk restaurant og så oss rundt. Rett før vi dro hjem, klarte jeg også å kaste capsen til en fremmed spansk gutt i skrittet hans.. Ja, den historien får dere heller høre om en annen gang. Huff, så utrolig pinlig.

S Ø N D A G

Vi gikk til søndagsmarkedet og kjøpte nydelig mango, før tromsøjentene endeliiig fikk møtt min spanske venninne, Renée. Vi hadde uheldigvis ikke så god tid, men vi fikk padlet kajakk i en times tid ♥ Renée måtte hjem, men foreldrene mine og oss jentene dro og spiste en ekte spansk søndagslunsj, nemlig paella. Vi spiste så mye at det ikke ble middag den dagen, men heller nederlandske pannekaker. Tara fikk påfyll på henna'en sin før vi nøt den siste kvelden deres ved å spasere rundt i Albir og å prate på stranda i noen kveldstimer ♥ For en fantastisk uke det hadde vært, og denne kvelden ble toppen.

M I N   S I S T E   U K E

Etter å ha kjørt Sanna og Tara på flyplassen dro turen til Valencia for meg og foreldrene mine. Der besøkte vi spanske venner av foreldrene mine, og fikk kjenne hvordan det var å bo i et spansk hjem. Jeg prøvde en spansk melkedrikk kalt Horchata med en kake til, som vanligvis var frokosten til spanjolene. Da vi var tilbake i Albir brukte jeg dagene på det jeg kom til å savne mest, nemlig solen ♥ Den siste dagen før jeg reiste møtte jeg Renée på stranden igjen, før vi tok oss en frozen yoghurt (standard når vi er i lag). Jeg pakket i full fart, før jeg møtte mis amigos españoles i Benidorm, for å spise middag i lag og hygge oss! Det er utrolig hvordan jeg savner de jentene og guttene der.

Det var alt jeg hadde å dele fra Spania - landet jeg kommer til å savne så sårt ♥ Hva synes du?

passani

08.08.2013 kl.13:59

ååå så gøy!

Zana

08.08.2013 kl.17:23

babeee på det siste bildet da !!